Språkresa

Vet ni vad jag ska göra i sommar?
Jo jag ska till Spanien, Barcelona på språkresa med Julia! Hur sjukt kul låter inte det? :D
Var på ett möte med EF (bolaget som vi åker med) och jag blev så sjukt taggad då! Det kändes verkligen som på riktigt, att vi verkligen skulle göra det här! Känner verkligen att jag behöver komma iväg till lite sol och värme så det är ju lämpligt, det är faktiskt bara 40 dagar på prick tills vi åker! Wopwop
Kommer bli massa shopping, sol och bad, galna nätter och massa nya vänner precis så som en sommar ska se ut!!
Här är en film som EF gjort, dock visar den bara den kursen som är på malta men spanien och malta är ju typ samma sak! ;)

Vi åker den 24 Juni och kommer hem den 14 Juli, alltså är vi där i tre veckor. Efter det så kommer jag nog vara hemma eller på landet med kusinerna men sedan bär det av till grekland med bror och pappa i början av augusti, åh vad jag längtar till sommaren!! :)

Sist jag och Julia var i spanien! ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0