Igår kväll

Hejsan! Hur mår ni? Med mig är det bara bra! Vaknade nyss hemma hos Julia sov nämligen här i natt :)
Hade en as nice ikväll igår på maskinen. Vi kom dit strax efter halv 6 skulle jag tro men ändå fick vi fett bra platser, jag och freddie började längst bak och trängde oss så pass långtfram tills vi nästan kunde ta på stängslet så de va nice! Där i mitten träffade vi massa andra sköna människor också :thumbsup: iallafall efter spelningen så drog vi alla hem till ella och hängde där resten av kvällen vilket var väldigt trevligt!
Här började jag och Freddie men efter ett tag tog vi oss typ längst fram!! ↑
Jag o Freddie innan, standard konsert bild! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0