kingslayer

Tja m8's!
Har jag skrivit tidigare att jag skulle raida ICC igårkväll? Hm.. Iaf, de va så min gårdagskväll spenderades, framför datan me redbull och en random kille vid namn felix. Fett mys och raiden gick bra (för alla som är intresserade haha) nämen känner mig fett nördig som sitter hemma en lördag och lirar haha! Men wtf, de va azum!
Hoppas ni hade en grym kväll men nu snart ska jag iväg till grönan med Julia och Freddie, ska se veronica maggio bland annat... får se hur de här slutar... (är inget större fan av henne direkt)
Haha Felix och jag förra sommaren!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh var inte ni tillsammans förra sommaren typ? :) är det någon flört mellan er igen?

2011-05-26 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0