im a weirdo

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2 st
Vad tycker du om kärlek? bästa/sämsta som finns
När kramade du någon sist? nyligen min mamma
Saknar du någon speciell person? yäz and u know who u are mihihi
Har du svårt för att bli kär? nja inte svårt och inte lätt heller, men något där mellan.
Är du singel? Nope
När fick du senast en komplimang? idag att jag va söt (A)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: halft
Hånglat med nån riktigt ful: nae
Hånglat med fler än 50 pers: haha nah
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jupp
Gjort något riktigt dumt? ohja
Gjort något du verkligen ångrar? mm, alldeles för många gånger
Åkt ambulans? när jag va mindre
Åkt polisbil? nä (:
Gjort nåt olagligt? kanske
Fått din mamma att gråta? ja, hämsk jag är 
Slagit ner någon? hahah halft
Skämts över dina föräldrar? Jarråh
Sagt jag älskar dig och menat det? jaa, jag säger bara de till dom jag älskar
Tar du droger? eh nej
Dricker du? Provat har man ju..
Vilka kläder sover du i? tshirt o trosor
Vad hatar du verkligen? falskhet, svartsjuka och ibland mig själv
Varit kär? jaa
Är du ensam nu? mm, väldigt lonely...
Vill du gifta dig? dunno
Vill du ha barn? haha vettefan

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? hm... mamma tror jag. 
Fick dig att gråta? Minnen…
Du delade en dricka med? ingen aning
Du gick på bio med? freddie, zacke och erik. såg pirates! :D
Skällde på dig? min lillebror??

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? tror de
Kramat någon? Yes
Pussat någon? mm
Köpt någonting? Ja tuggummi 
Sjungit? jag sjunger nu x)
Saknat någon? ja

JAG HAR:

Digitalkamera? nae
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? min mobil?
Egen dator? ja
Könssjukdom? nae
Bra kompisar? dem bezta! ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: malm♥

liar liar pants on fire!!!

2011-05-23 @ 19:47:12
URL: http://juliamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0