I don't know who I am when you're running circles in my head

Oj va jag är trött. Har knappt sovit något i natt, frågan är om jag kommer göra de inatt? Lite osäker på de, har nämligen sjukt mycket tankar som snurrar i mitt lilla huvud. Massa drömmar och förväntningar om vad som kommer att hända. Fan. Jag är i en period nu där jag vill att något ska hända, något. Spelar egentligen inte någon roll vad de är men något jag är trött på den här ön. Vill bort. Skulle inte sitta fel med en resa ner till spanien eller nått...
Men som sagt jag kanske drömmer lite för mycket?
Äh vafan jag blir så konstig när jag är trött, skriver helt meningslösa saker som ingen egentligen ändå bryr sig om. Så då kan man ju börja undra varför i helvete jag då sitter och skriver flera meningar om hur jag känner. Hm konstigt de där, men fan va skönt de är att skriva.
Fan också, har engelska gramatikprov imorgon. Jippie!
Aja, vet ni vad jag ska göra nu? gissa
Cya guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0