Dagen efter

Hej alla läsare!
Sitter just nu i mitt rum o skriver en svenska läxa. Fett segt... Men spotify räddar mig, ni har väl btw hört att spotify inte längre ska ha free acc. Man måste typ köpa premium eller unlimitet. Ska nog ta också fixa premium hehe.
Iallafall, igår var de ju valborg. Och hehe, fan vilken kväll. Visst den va fett nice men planerna blev lite ändrade, jag sov inte hos freddie pga privata skäl. Så de sög. Men annars så tillbringades kvällen ute på broberget med massa sköna o glada människor.
Tog inga egna bilder så låna dessa av Freddie, som ni ser så var vi vid en brasa där de senare på kvällen sköt upp fyverkerier. Haha jag älskar sånt! :)

Hoppas ni hade en nice valborg iallafall, nu ska jag återgå till pluggandet...FML

Kommentarer
Postat av: EMMAS

Nu är dagens blogg avslutad och kika in i min blogg och se om det blev du som vann :D

2011-05-02 @ 15:38:37
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0