Kollat film o lirat

Japp om ni läser rubriken så vet ni ungefär vad jag gjort idag. Jo alltså sätt på film och spelat lite wow. Men vad jag ville säga är att de filmerna jag sätt är verkligen filmer som jag rekomenderar! Filmerna heter Fools gold och into the blue. Båda är en typ av dykar/skattjackt filmer! Lite actiondrama, älskar sånna filmer! Fools gold är lite mer humoristisk men into de blue e minst lika bra. Blev lite inspererad nu efter jag sätt de här filmerna och har betämt mig på riktigt nu att jag ska ta dykarcertifikat. Älskar havet och tänk er att kunna vara under vattnet i flear minuter tom timmar utan att behöva simma upp till ytan för att hämta luft! Åh vad jag vill!
Där båda filmerna. Tips! Kolla på dem! Btw så är ju jessica alba me i into the blue, hon e ju så snygg! :)

Kommentarer
Postat av: freddie

hihi, du har så rätt! åtgärdat ;)

2011-03-12 @ 11:23:24
URL: http://freddieklaus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0