min högra hand

Hej alla människor!
Tänkte berätta lite om hur gårkvällen och dagen spänderats, jo med min fina vän Freddie (min högra hand)
Igår kväll, så bestämde vi oss för att ta våra brädor, eller brädor och brädor. Min bräda och visserligen en bräda dock är freddies en lite weird historia men den funkar bra den med! Anyway så drog vidare till suppan köpte lite proviant och sedan bar de hem till freddie. Satte oss ute på hennes balkong och babblade om allt och såg på en lätt älskad film! Nä men de va en såndär grymt mysig kväll!
Idag dårah, jo min dag har spenderats nere vid kära askrike med kära freddie. Vi har badat, solat och rullat hallon i socker. Grym dag me andra ord!
Lite blandade bilder från igår och idag
Öns mest episka skor
Hallon rullade i socker, tack för att du visade mig det Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0