BvB FTW

Har jag berättat att black veil brides släpp ut lite nya låtar ifrån deras album som kommer om 13 dagar! OMFG! Längtar som fan! Anyway så måste jag dela med mig en låt som heter Fallen angels med bvb dårah. Seriöst kolla musikvideon, andy (leadsinger) är ju helt maddafukking amazing... Dör lite halft varje gång jag ser den här musik videon...
Kolla 1.01 när han rör lite på benet och drar ner handen och kolla 3.40 andy där e ju helt perfekt, nej föresten kolla på hela ni kommer INTE ångra er... seriöst jag får ******

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Sv; Tack.. Det finns att läsa om borderline under katororin psykiska sjukdomar

2011-06-02 @ 20:24:10
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0