Typ 19 juli 2011

Tjenare!
Sitter i mitt lilla nymålade rum och chillar galet ^^ Har jag sagt att jag målat om rummet btw? Iaf så har jag det, black and white. Big lajk! Har inte riktigt fixat klart rummet än, mina aficher ska upp på väggen och skivor o massa annat visar när det är klart, kommer bli åzuum! 8D
Anyway, har inte gjort så jätte mycket idag. Hjälpt min lilla mor med lite grejor men annars inte så mkt. Ska troligen vara me Vincent senare idag vet inte riktigt när bara har blivit lite ändrade planer.
Här är lite bilder på hur jag är klädd idag!
Cupcake tröjan är köpt i London på David&Goliath, Svarta kjolen är från bikbok och tightsen är från H&M!
Har en liten söt roset som jag köpte i spanien på mig också. Håret i en tofs för att det är så slitet och fult, måste verkligen klippa det :C

Take care!
/ LINDUWZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0