home sweet home?

Im home now!! Eller jaa, jag kom hem igår eftermidda ^^
anyway, jag har haft ett azuum läger där jag träffat massa as sköna människor och så har min resa till spanien o london också vart bra. Nog sagt om det. Orkar inte berätta allt som hänt denna månaden, jag har helt enkelt haft de azum!

Sååå, då snackar vi om något annat. Idag har jag typ bara chillat hemma. Köpt playtime till wow så har nördat lite, fuck yeah! Men vet ni vad jag märkt idag...? Min kamera är typ död?! :C vet inte varför, det går inte att sätta på :( (lolz) det kaaaanske kan vara bateriet som e dött men jag vet inte... det funkade imorse iaf. Laddar iaf batteriet nu, hope it will work!
Btw ska jag ha den hära som header? Yäz/Nå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0