Vart och klippt mej

Tjenare!
Är hemma nu efter en ganska så konstig skoldag men ändå fett nice! Idag skulle nämligen 8orna iväg o simma men jag får ju inte de pga min navelpiercing :( hmm lite synd där asså! Men vill såklart ha en bra  läkning. Iallafall så skulle klassen samlas vid badet vid 9 typ och min buss gick 8.40 men såklart så ska jag försova mej och vakna ah ganska precis 8.40 så mamma för komma hem och sjutsta mej. Jag kom i tid så de gick ju någolunda bra iallafall. Hade en 3timmars lunch och sedan 2 fett chill lektioner så dagen har varit nice! Efter skolan åkte jag hem till theo ett tag och sedan vidare till frisören för att klippa mej. Klippte upp de som vanligt en hel del och taggade ner luggen också.
Resultatet blev bra tkr jag, blev lite ledsen när jag insåg att nästan all min mörkbruna färg gått ur :(
Så fick köpa en ny färg och ett nyttt volym pulver - skit bra verkligen! (det lilla gröna till vänster) ;)
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: zackuwz

Galet söt du är! <3

2011-02-13 @ 13:37:50
URL: http://zackuwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0