Vår älskade ö

Tjaaaa!
Läget? Här är de fan as grymt! ;)

Hursomhälst, jag vaknade ganska nyligen har ätit frukost nu och så satt sitter just nu och väntar på att Miami Ink ska börja! Idag blire fest heeela dagen! Jag ska möta upp Annika runt halv tolv, för vi ska fixa oss lite och så sen ska vi dra vidare till Freddie för lidingöloppsfest! Älskar lidingöloppshelgen, bästa helgen på året om ni frågar mig! (och säkert flera andra)  De var ju lidingöstaffeten igår (en tävling för alla lidingös skolungdommar) Så vi hade halv skoldag och efter lunch vare staffeten. Vårat satsar lag (tjejerna) vann!! Och mina kompisar i 8a (killarna) vann också!! Grattis till er alla! :) Så dom fick gå upp på scenen och få priser och hålla fina tal! ;) På kvällen senare så stack alla till danne, hursomhälst så hade jag en sjukt grym dag igår!
De första fyra bilderna är från skolstaffeten och är lånade från Freddies blogg för jag hade själv inte med mig min kamerna...

Vi hörs! (när vet jag dock inte)
Ha de bra, CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg har du.

Vad har du gjort idag då?:)



smekizz.blogg.se

2010-09-25 @ 23:35:03
Postat av: Lovisa ♥

Har tyvärr redan hunnit sälja jackan.

2010-09-27 @ 19:15:56
URL: http://wishu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0