Under bara helgen

Hejsan på er!
Jag har haft en sjukt rolig helg me sköna personer! men orkar inte berätta om allt som hänt i helgen, men på lördagen var vi hemma hos Freddie (på dagen) Hon har alltid varje år en Lidingöloppsfest eftersom dom som springer springer förbi deras hus! På lördagskvällen drog vi vidare till Danne allehopa och fortsatte att röja där! ;) haha nä, men tack så mkt alla! Och ett extra tack till Freddie och Danne eftersom vi fick vara hos dom i helgen. Kameran var ju såklart med, och jag kan ju säga att de är inte bara jag som fotat me den haha jag lånade ut min kamera till typ alla som ville så de är massa som fotat me den vilken är skit kul!
Jaa de va en galet nice helg!
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0