Good morning sunshines!

hejhej julia här! sitter i sängen och linda ligger bredvid mig hon halvsover men jag är pigg! haha.
i går blev rätt spårat eller rättare sagt en stor fail! för klockan 9 på kvällen så kommer jonnas pappa hem och han var ju rätt arg... polisen kom såklart och alla sprang därifrån och då drog vi till Rikard, som bor vid millesgården. vi fick hänga i trädgården för hans brorsa va typ hemma och ville inte släppa in oss :P ! sen skulle jag och linda dra hem men vi missar bussen för vi trodde den gick senare.. så vi fick gå hem från millesgården hela vägen hem till min pappa, sjukt långt! i dag så ska vi bara chilla! ha det braa! ♥
(Jonna, om du ser det här så ring linda! hoppas allt går bra hemma!)


julia nu helt nyvaken! haha
haha snyggt!

Kommentarer
Postat av: Julia♥

det var hennes granne...<3

2010-09-19 @ 14:55:27
URL: http://jmaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0