Svar på tal, typ.

Hej!
Jaa eftersom de är lite svårt att svara på anonyma kommentarer så får jag svara på detta sättet, vilket funkar också? Men snälla, de är så mycket lättare om ni som frågar står för vad ni frågar och skriver in namn.
Anyway, jag ska svara på frågan såklart!
Det temat jag har heter Kottkesque, däremot så har jag ändrat massor i min egen stilmall. Lite svårt att förklarar för jag minns knappt själv vad jag ändrat haha. Men de är bara att försöka hitta på något snyggt, lek lite me koderna ;) haha. Men jag har tagit hjälp annars av en hemsida som heter designadinblogg.se en super bra hjälpblogg!
De är mitt bästa svar! Lycka till me designen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0