Vad jag har haft för mig...

Tjaaaaaao!
Jag har varit sjuk nu i 2 dagar så jag har varit hemma. Lite segt kanske man kan tycka men jag har fan haft kul haha eftersom jag köpte wow trial för några dagar sen så har jag haft de att underhålla mig med, därför också jag inte uppdaterat haha. Om ni sen undrar också varför jag kör trial så är de för att jag inte orkat köpa riktigt förut men tror att jag faktiskt kommer att få det i jul eftersom mamma tycker de låter kul haha! :P
Aja får väl hoppas på de bästa!
Nu vet ni iaf vad jag haft för mig ;)
Btw så kommer de nya spelet cataclysm ut den 7 dec oj vad alla kommer va sjuka då... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken lvl?

2010-12-01 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0