Orkaaa

Åhh jag orkar verkligen inte plugga! Varför ska man äns göra de?! Shit vad onödigt, nä nu blr jag ledsen jag vill inte plugga.... Jag vill inte skriva nån jävla bokrecention -.- nån som vill skriva en åt mig den ska vara klar på onsdag (A) Thihi.


Okeeej lite random kanske de där var :P men jag är så trött på skolan, men som tur är så slutar vi om typ bara 3 veckor! Woohoo! Och innan de ska jag till göteborg och se green day oxå, helt sjukt! Känns inte som om de är så nära. Sjukt taggad asså! Nån mer som ska till göteborg och se dom spela live? :)




Goodriddance (time of your life) - Green day                      

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul med Göteborg! Lycka till med bokrecentionen....det är trist innan men man blir sjukt nöjd efter!

2010-05-17 @ 20:02:46
Postat av: Fia

Kul med Göteborg! Lycka till med bokrecentionen....det är trist innan men man blir sjukt nöjd efter!

2010-05-17 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0