Nemo mannen!

Tjatja!
Kan börja med att berätta att... JAG ÄR SJUK!! ahh va sur jag är :( Jag berättade igår att jag var jätte hes och så, men att jag inte var sjuk. Nu under natten har jag tydlige gått å blivit sjuk, så jävla segt. Skulle egentligen åkt ut till landet idag med mamma typ och tagit en skön chill dag i skärgården. Men då ska man gå och bli sjuk. Jag kan inte prata idag, kan bara viska ytterst svagt. Jätte jobbigt, ingen hör mig.

Menmen...

Igår var jag ju frisk, och igår var jag ju me julia (hoppas inte du är sjuk nu...) vi var på grönan som ni vet, och sen på kvällen så skulle vi ju se på 2012 men då ska såklrt pappas blue ray spelare krångla eller så var de filmen jag vettefan. Men vi såg iaf inte 2012, men vi såg isl... NEMO! Haha Julias och min fawo ;) Det ar iaf jätte mysigt, fock gick julia hem tidigt för att jag behövde sova för att jag skulle upp tidigt till landet, men så blev de inte...


Haha vårat snacks, mjölk chips cola å godis...hmm. Gott vare iaf! ;)


Julia, respekt mannen!  ;)


CIAO!

Kommentarer
Postat av: MAALMEN :D<333

RESPEKT JAO!!!

2010-05-02 @ 13:13:48
URL: http://jmaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0