Hur fixar du håret?



Fick nyss in denna frågan i kommentars fältet, kan börja med att säga tack för frågan är jätte kul att svara på frågor så fråga på! ;)
Men jaa, nu kanske jag ska börja svara på frågan oxå...


Jag börjar från och me nu idag att efter varje gång jag tvättar håret pudra på lite av Lanzas "volym punder" det är som sagt verkligen jätte bra! Man behöver nästan inte äns använda allt annat, så använd lite av allt för annars sliter det så mycket på håret. Men som sagt jagbörjar med pudret, sen tar jag lite av garniers vax och tar de i topparna, sen toperar jag håret inte så mycket fortfarande för pundret gör verkligen mycke volym och tupera sliter oxå mycket på håret. När jag tuperat håret så tar jag det i omgångar, lite svårt att beskriva men jag tar lite i taget sen sprayar jag got2b's hårspray på själva tovan (brukar spraya i hela håret oxå innan jag börjar tupera) då står håret rakt upp, eller där jag tuperat. Sen gör jag så i hela håret och sedan fixar jag ju såklart till de så att det inte står helt rakt ut :P Återigen så tar jag lite vax men bara jätte lite annars blir håret så tungt och då lägger de sig gärna och tappar volym...
Men aa det är typ så jag brukar göra varje morgon, (dock inte pudret varje morgon) det tar väl sådär ca 10-15min alltså inte alls lång tid :)

Fortsätt fråga för jag svarar gärna!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0