Förlåt...

Hejsan bloggen!
Sjukt ledsen för jävligt dålig uppdatering!
Men när jag har helg (som jag har haft sen i onsdags) så blir de lite sämmre bloggning som alla som läser min blogg kanske vet...

Varför jag inte heller har bloggat så mycket beror nog inte så himmla mycket på tid mera på att min jävla f*tt dator är trasig så de är så jobbigt att ladda upp bilder och sånt satt, men jag ska väl försöka fortsätta ladda upp bilder via min mobil, lite jobbigt menmen...
Har inte heller tagit så mycket bilder under helgen, eller jag har typ inte tagit några så några bilder får ni inte heller... Men när min dator är fixat (som den förhoppningsis är snart) så kommer jag börja fixa min blogg mycket bättre och roligare att läsa för er. 
Kommer snart oxå förmodligen ha en frågestund här på bloggen, vad tycker ni om det? Funderar på att ha den kanske snart, eller så väntar jag tills datan e fixad. Vi får seee...
Men nu ska jag fixa lite grejer ha de gött allehopa!
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0