Är jag seriöst död?

Jag är så jävla trött, är det hela tiden nu. Asså jag brukar inte vara såå trött bara ibland men nu på sistonde har jag varit jätte trött, inte så kul för jag orkar typ inte göra något. Jag sovar och allt men är ändå trött :( Är jag död eller vad? haha nä. Aja kanske är sjuk..

Ikväll ska jag iaf vara hemma och chilla, farmor&farfar kom idag så jag ska vara lite social och pratglad även fast jag e trött som en get (?) haha. Men de har faktiskt varit skönt att vara hemma och chilla denna helgen.
Idag var jag ju på grönan, men usch vilket tråkigt väder det var. Så jag Johanna och Amme stack hem efter en timma, de gjorde ju inte så mycke allt var ju gratis ;) så vi åkte till videobutiken och hyrde en film "Amarican pie The book of love" den var bra och rolig haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0