Hiss&Diss


LINDUWZ HISSAR: 
PICNIK (http://www.picnik.com/)
Jävligt bra hemsida, där man fixar sina bilder det är där jag gör mina headers bland annat!
Man behöver inte äns vara medlem det är bara att klicka på  länken och köra igång, lätt va?



SPOTIFY!
MEGA HISS asså! Jag verkligen älskar spotify, det är typ de bästa som hänt mig haha nä kanske inte :P men det äger iaf! För alla er som inte har det, stackars er... Jag har något som inte ni har! ;)
Det finns typ all musik där och man kan göra egna spellistor me den musiken man själv gillar bäst, och lyssna på den om å om igen. I JUST LOVE IT!


VÅREN!
Wiiihooo våren närmar sig!  Jag tycker faktiskt inte riktigt det är vår ännu, eftersom snön
inte är borta... Men när den är borta då är det fan vår och det kommer hända snart hoppas jag! :)



LINDUWZ DISSAR:
Hicka, jag har hicka just nu och det är så jävla jobbigt! :( HAHA fyfan! Kom inte på ngt att dissa, så det fick bli hicka! :P¨





CIAO! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0