Snart så! Men inte riktigt än...

Tjenare!
Kom nyss på att det bara är 3 dagar kvar tills påsklovet börjar! :D
Vad ska ni göra på påsklovet?
Själv ska jag sitta hemma och rulla tummarna... Haha nä jag skojja bara :P
Jag kommer ha as kul, hoppas jag!


Idag kom Freddie hem, efter hon varit i västindien i 1vecka! Hon är as bruun! :( ;)
Men jag har saknat henne hela veckan, äntligen e hon hemma! :)
 Idag så har jag efterskolan åkt runt lite med Destiny vi snacka å så :)
Och imorn ska jag vara med lillemalleblondinballe :D hihi ska bli nazz de va ju ett tag sen sist...
Ikväll ska jag nog duscha och jag borde plugga men jag har verkligen 0% lust me det, fast jag har kemi prov på onsdag och jag har inte börjat plugga ännu :/
Aja jag klarar mig på ngt sätt ;)
de gör jag alltid.

CIAO! :love:


Kommentarer
Postat av: freddie

haha, sakna dig me! :) <3

2010-03-29 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0