Escuchar la música!

jaah :D
Jag kolla nyss igenom mina miljontals alla spellistor på spotify och hittade massa bra låtar som jag lyssnade as mkt på förut, och dom e fan bra! :D HAHA 


White Lion - When the Children Cry

Är en låt som jag typ inte lyssnat på as länge, men den e ju as bra! :D
eller vad tycker ni?



Dead By April - Promise Me

Också en låt som jag typ inte lyssnat på sen innan jul, helt sjukt!
börjar komma tillbaka i mina gammla spår, och de är possetivt! :)
Aja nu när jag ändå håller på kan jag ju passa på och fråga vad ni tycker?
och så kan jag oxå lägga in dom här två låtarna som "veckans låtar" :D
men nu ska jag dra tror jag,
Tjarråh alla snygga läsare!

Kommentarer
Postat av: julio :)<3

gillar båda låtar men when the children cry är ju bäst :D<33

2010-03-11 @ 22:07:16
URL: http://jmaalm.blogg.se/
Postat av: Linduwz<3

Japp håller me dej Julia ;) men båda är som sagt Jäävligt bra! :D<33

2010-03-15 @ 00:13:15
URL: http://linduwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0