Blandade känslor....

JAG HAR TRÅÅKIGT :(
:thumbdown:

HIHI :P

Kanske ska stänga av datan snart :P
hur mkt är klockan... vah? bara 21.15 :O :(
fan :P jag kan ju inte sova nu XD
JAJA :P
Inatt ska jag messa som aldrig förr :D
HÖHÖ :D
så messa på ;) :love:

Jag kom just på att jag fan har skrivit 7 inlägg idag inklusive detta :D
fan va grymt ;) jag brukar typ bara orka skriva 2 :P
och jag minns när jag funderade på om jag skulle skaffa blogg, jag tyckte det verkade
as jobbigt å tråkigt :P men de e skit kul tycker jag :D
eller iaf när man e på bra humör ;)
Sen minns jag att jag slutade blogga ett tag typ 1månad för de blev för mkt :P
usch va min blogg va ful å tråkig då :P hihi den kanske inte är världens roligaste nu heller :P
Hehe fan va kul de e me minnen :D
men ändå fett hämskt att veta att man aldrig kommer få uppleva dom studerna igen...
fan jag blir ju tårögd :(
saknar tiderna förr, när de va sommar å sol och allt gick som man ville :P :)
menmen,  de e minnen de :)
de bästa jag har, men samtidigt de värsta...
Men de kommer nya, så ta vara på stunden
stäng av din musik (om du nu har på ngn) och va bara tyst och tänk på minnen
och vad du kanske ska ta mer vara på, tillexempel du kanske ska va lite mer glad mot alla, eller spendera mer tid med en speciel person, eller typ ngt sånt...
En dag kanske förlorar en viktig person, för att du inte tänkt på vad du har!
Ta vara på livet, Du lever bara en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0