Var ett tag sen...

Jaa de var ett tag sen jag körde hiss&diss här på bloggen så varsegoda...

Musik! Haha som om ni inte viste de redan, men iaf musik är verkligen något underbart,  jag bara älskar de. Ett liv utan musik - no life! ;)

Regn. Ja faktiskt tycker jag det ska bli rätt så mysigt med regnet som kommer in under nästa vecka! Dock hoppas jag inte att de ska regna allt för mycket, några dar räcker ;)

The body shop Såklar body shop får en hiss av mig! De gör ju bara de bästa hudvårds produkterna! Hallon är min favorit, ska nog köpa en till imorn. Min börjar ta slut... ;)



Dålig musik, haha, nyss hissade jag ju musik men dock inte all musik hehe...

För små kläder, skor... De är ju typ de jobbigast som fins, när man ska ut nån stanns och har bestämt vad man ska ha på sig och så när man sätter på sig de så är det för litet... usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0