vad har jag gjort... (?)

Godmorgon alla kära bloggläsare!

Hur är de med er?

Jag mår iaf bara bra, sitter här och lyssnar på Amarican pie :D haha den e faktiskt bra!
Hade en as bra dag igår, fick min älskade kamera. Dock inte den jag ville ha, så jag ska möta upp pappa senare idag så ska vi byta den.
De var ju jätte dåligt väder igår, tror de inte har regnat så mycket på hela sommaren, vad har jag gjort för att förtjäna det vädret? haha. Nämen de gjorde inte så mkt så jag mamma och brorsan stack in till stan och kolla bio. Vi såg "Trollkarens lärling" den var faktiskt as bra! Jag älskar sånna filmer hihi, harry potter, pirates of the carribien, sagan om ringen aa ni vet dem filmerna är de bästa! :D Så den rekomenderar jag, även fast den fått dålig kritik...
Dagens outfit kommer nog senare idag. Ha en grym dag! ♥
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0