Tjena!

Som ni kanske har märkt så har inte jag bloggat så värst mkt på sistonde, är väldigt ledsen för det!

Just nu så sitter jag här i mitt rum i sängen, chillar lyssnar lite på musik.
Kom precis ut ur duschen så ni får ingen bild tyvärr mitt hår ser hämskt ut! :S
Men det är ju bara en tillfällighet ;)

Idag har jag typ inte gjort så mkt, varit o tränat ett tag väldigt skönt att röra på sig, har varit seg hela morgonen och sen sticker man o tränar vilken kick asså! :D HAHA :P ♥
Annars har jag väl inte gjort så mkt, ska kanske se en film snart, tror det får bli "Sagan om ringen" jag älskar dom filmerna, det är seriöst 2000-talets bästa filmer!

Nån mer som tycker som jag?


I love! ♥

Men nu tror jag att jag ska hämta filmen och lite coola kanske, hihi ^^

Vi hörs mer ikväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0