Gårdagen 090110

Hejsan hoppas alla läsare där ute!

Lesen för lite dålig uppdataerning, men ni vet hur jag är :P

Tänkte börja med lite bilder fårn igår, när jag var hemma hos johan med danne o gabbe,
fredag-lördag sov jag hos julia och vi hade bestämt med johan o danne (som sov hos johan) att jag o julia skulle komma hem till johan 8 på morgonen (?!) men så när klocka är 8 så ringer johan o säger att dom står utanför och vill bli insläppta, HAHA♥



Frukost hos johan :)



Melon + Julia = ♥



(Inte normal)

 

Aa det var lite bilder från igår morgon, och sen på kvällen träffades jag o julia igen, vi tänkte inte gör ngt speciellt bara en mysig hemmakväll med film o mys :)♥
och så blev det, vi såg en film som vi hyrde i centrum, med väääärldens snyggaste skådespelare Owen Wilson ^^ aa iaf, filmen hete you, me and Dupree den var as rolig o perfekt för mig, älskar alla filmer där Owen är med i (A) haha♥

(filmen)

Aaa det var typ lite från igår, och idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror jag ska se film me några fast först ska jag träffa julia vid tyå ett som är om en timme :D

Aja hursomhälst hoppas ni alla får en grym dag!
pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0