Faller du, så faller jag♥

Hej,

Tänker inte skriva ett annorlunda inlägg idag, är inte på det bästa humöret just nu...

Utan dej jag vore inget kanske jag redan vorit dö, men du hjälpte mig upp medans alla andra kolla på
du fanns där ifrån början, jag älskar dej så mycket, det är svårt att beskriva med bara ord,
dem räker inte till, du kommer aldrig att förstå! ♥
Du är så vacker och underbar lämna mig aldrig så ensam o sorlig,
du är det ända jag har ♥

Vi ska klara det här tillsammans okej?

Du minns vad vi sa, ensam är jag stark, men tillsammans är vi starkare!

I'm on your side♥


Kommentarer
Postat av: D

alltid linda! vi fixar detta tillsamman okej?! vi ger aldrig upp hur mycket vi än vill! puss på dig <33

2010-01-28 @ 20:22:55
Postat av: Jag♥

vi fixar allt tsm hand i hand ♥ pusspådejmed♥

2010-01-29 @ 17:42:12
URL: http://linduwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0