euuw! men naajs ;)

Delad tunga. Pierca sig hemma. Blod.

Visst jag har inget peroblem med piercingar, vill själv ha en elr två (A)
Men när jag skaffar det tänker jag inte göra det hemma, av tre anledningar:

1. Man kan mkt lättare få inflammationer än om man gör det hos någon som kan.
2. Om man gör det själv hemma, kan det bli fel och inte snyggt alls!
3. Det gör säkert något fruktansvärt ont att trycka in en nål i naveln elr läppen (tillexempel)

Delad tunga däremot, hm... vi säger såhär, jag kommer ALDRIG göra dt.

Här har ni en video på en delad tunga.
Lite roligt ser det faktiskt ut, av nån andledning så vill gör strula med hnm, elr snarare tungan ^^



Som jag skrev tidigare, så ser det roligt ut. Men hur ser det ut när man delar på tungan då...
(Känsliga varnas ;) ! )




DET DÄR ÄR INTE MYSIGT!


Jag vill inte dela på tungan, med pierca mig jätte gärna!
Häls naveln elr tungan, men tungan ser ut att göra så jävla ont bara :S

Här är en video på en tjej som tar piercing i naveln själv hemma...


Gtg, hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0