Are you in that game? ♥

Hejsan svejsan på er san ;)

Just nu sitter jag hät i mitt rum lyssnar på, lady gaga! ( rubriken kmr ifrån en av hennes låtar )

Jag har inte skrivit ngt sen den 10, jag ska inte berätta allt jag har gjort heller, för det bli nog lite långt att läsa :P HAHA ♥

Men jag kan ju börja med att säga att på fredag, är det rockkarusellen! ALLA måste dit, för då får ni träffa mig (A) thihi ♥
Jag ska nämligen sitta i juryn me aspe ;) as nääz♥

Idag har jag varit i skolan inte så kul men det kom nog inte precis som en nyhet, men annars har jag varit hos K me jojo o fille, skojj som vanligt  ;) ♥
Har tagit lite bilder under dagen, som ni ska få se nu ;)


Hahah skridskor på gympan, Anna hjälper Amalie att knyta skridskorna XD♥



Johanna sötis :)♥



Jaa en bild på lilla mej (A)



Älskarej! ♥



Jaa det var lite bilder från idag!


Men nu måste jag dra, vi hörs!
Puss på er alla ;) ♥♥








Kommentarer
Postat av: Juliasomälskarjohanna&lindamest<33

jag ÄLSKAR er två! (a)<3333

2010-01-14 @ 21:18:31
URL: http://jmaalm.blogg.se/
Postat av: welin

jag älskar er bbaby's <3

2010-01-14 @ 21:29:31
Postat av: stannow♥

älskar dig linda♥ och julia och line såklart♥

2010-01-17 @ 18:51:01
Postat av: Owen Wilson

You are so ugly linda!! I have heard that you like me, but you are too ugly for me...sorry :D

2010-01-25 @ 17:25:45
URL: http://owenwilwwwwzzzzonzzzwww.blog.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0