Lördag med coolingarna!

Tjabbatjena!

Hur mår ni? :)
Jag mår faktiskt lite bättre nu, dt är kul! :D

Btw tack till er som skickat in frågor! ;)

Aja just nu sitter jag hät i mitt rum, laddar upp bilder från gårdagen som jag lägger upp senare i inlägget! ;)

Igår:

Jaa, igår (då syftar jag på kvällen) var jag hemma hos Julia S, Amalie, Erik, Zacke, Theo och Danne var oxå där!
Det var jättemysigt vi snacka, lyssna på musik o kolla på TV, vi kolla lite på melodifestivalen (inte alls mkt då) haha men det är så kul att sitta och garv åt alla dåliga som är med, det är samma låtar varje år och kläderna så fula! :P


Usch för melodifestivalen!


Lite bilder från igår kväll!



Theo, Erik & Julia♥


Naaw va gulligt Danne & Zacke ;) ♥


Julia&Jag♥


Snygga vi är theo ;)


Den bjuder jag på :P


Sötis Amalie ♥


Theo & Jag :)




Erik & Danne så söta! ;)


Lite suddig, men det är iaf jag danne o erik! :) ♥




Today is a gift,  That is why we call it a present ♥


Kommentarer
Postat av: the o

varför är det inga hjärtan på fotorna på mig :'( (snyftar)

2010-02-07 @ 22:41:14
Postat av: Jag♥

SV: Haha theo du kan får massa hjärtan av mig nu!♥

♥♥♥ ;)

2010-02-08 @ 20:22:14
URL: http://linduwz.blogg.se/
Postat av: G

GAY

2010-02-15 @ 18:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0