Seegt

Fyfan vilken seg kväll de var idag, usch de regnade och va kallt och sen drar vi till superstrore. usch. nää inte riktigt den roligaste kvällen jag haft... :P
Jag kommer hem väldigt tidigt idag ocå, men är de så konstigt? ehh. nej! Jag är trött, jag e (var) kall, och de sög. Förlåt alla som jag var me, jag menar inte att umgänget sög då men stället vi hängde på.


Jaa idag vaknade jag hos johanna vid typ halv tolv av att Denniz ringde mig, skulle ju gå på bio me hnm. Vi skulle se kick ass, men jag var så jävla trött och så, satt de blev inget. Men jag måste fan ta å träffa hnm snart!
Aja så idag har jag typ varit med Johanna vi har typ gått runt lite, kände faktiskt oxå på vattnet med handen idag och de var inte såå kallt, funderar kanske på att ta ett dopp... ;) haha.

Vi hörs mer imorn!
CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0