Godmorgon!

Godmorgon på er!
Jaa, hur ska jag börja. Igår va fan en as najs kväll, jag var mest ute och theo hade med sig massa smällare, har två filmer som jag kommer lägga upp från igår kväll ;) De var hursomhälst jätte mysigt igår, (och tack K bilden funkar ♥)
Inatt slagga Julia här, de var oxå mysigt å skojj, tror jag ska träffa henne snart. För nu snart ska jag till Amalie och vi ska ha en tjej-chill dag Freddie kommer typ oxå dit. (haha om du nu freddie läser detta så vet jag att jag inte frågat dej ännu, men jag ska snart) 
Och ikväll vet jag inte vad som händer, hopas de är fint väder iaf så man kan va ute lite oxå. Jag älskar att vara utomhus på kvällarna. Hur som hälst så kommer jag inte sova ensam inatt, eller jag kommer inte sova hemma ;)


En smällare som small jävligt random, haha theo you got it ;)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0