Ger mig av

Nu ger jag mig av
En gång för alla
Med eller utan dej
Kommer vi möta ljuset tillsammans
Det spelar ingen roll
Mitt mål kommer ändå vara desamma
När jag ger mig av
Kommer någon märka det?
Kommer någon sakna mig?
Kommer någon nånsin minnas mig, för den jag var eller för den jag är?
Du var vänd punkten i mitt liv
Sedan dess har jag blivit en skugga
Jag har glömt mig själv
Vem jag var

Inte längre
Nu när jag ändå ger mig av, vill jag säga att jag älskar dej
Av hela mitt hjärta
Du börja som en vän
En riktigt bra vän
Som fanns där ifrån början
Vi kämpa igenom skiten tillsammans
Vi lovade att alltid finnas vid varanndras sidor
Och än idag kan jag säga att de löftet tänker jag inte bryta! ♥


Kommentarer
Postat av: Jazzy

Sjukt fin bild som header! :)

Btw, Sofijah har inte tagit livet av sig, här är hennes blogg http://avtrollis.blogg.se/

2010-04-30 @ 11:38:52
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0