Bloggen på g!

Tjenare!
Nu sitter jag här framför dataan och funderar på vad jag ska göra med min blogg...
och nu tänker jag på headern som ni säkert märkt är borta nu, jag ska försöka ha fixat en ny header tills helegn är slut eller tills min helg är slut dvs tisdag. Jag har studiedag på måndag så då är jag ledig! :)
Men jag tänkte iaf ha den färgan jag har nu som backgraound och som bakgrund på min header men jag har ingen bar bild på mig som brunett, så jag får fixa lite bilder nu i helgen! Kanske tillochmed nu ikväll.
 Ska nämligen möta upp Freddie och Julia innan vi senare ska dra till gården (har inget annat ställe att hänga på) vi kommer säkert gå ut oxå, Theo kommer oxå vara me oss och han har med sig massa smällare sen nyår, fast egentligen så får man inte smälla nu men...who cares? ;) haha.
Hoppas jag får en grym kväll iaf, och ni med!

CIAO ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0