Skolan

Tss…

Just nu sitter jag på svenska lektionen och ska egentligen jobba på min berättelse men jag tänkte att nu när jag ändå har en dator och internet så varför inte uppdatera lite? ;)

Jag skrev ju tidigare idag att jag inte var hungrig på morgonen och att jag blir det mera efter 1-2 timmar… blabla :P aa hur som hälst så är jag as hungrig nu! Skulle kunna äta en hel elefant, fast dt är nog inte så gott XD haha.

Om jag fick önska mig vad som helst att äta nu så skulle dt lätt vara kebab  :D ah shit vad jag blir sugen nu, det vattnas i munnen ;P

 

Idag blir det  Schnitzel till lunch, hoppas dt är gott!
(bilden visar inte min skolas Schnitzel, den är tagen från internet)



Jag hatar verkligen skolmaten, det bästa som finns på ”menyn” är typ pannkakor och dom är inte äns goda, antingen är dom hårda i kanten och blöta och slibbiga i mitten, elr så är hela mjuk och blöta bläh :S och det kallar dom mat? Usch…

Aja måste dra nu, innan läraren ser att jag är inne och bloggar, hihi ^^

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0