"Mellis" ^^

Hei, elr snarare gomorron...
Jag har inte riktigt vakanat ännu, har varit så jävla trött hela dagen, as segt :/

Efter skolan så har jag inte gjort så mkt, kom nästan precis hem. Innan jag gick på bussen, snackade jag lite med destiny och jennifer och några andra snöggingar ;) hihi
Men nu är jag hemma, och gör inte mkt... tråkar :P

Iaf när jag var hemma så var min aldra första tanke, GLASS! Jag MÅSTE ha glass! ^^
Jag älskar det, vem gör inte de lixom? :P
Hur som hälst så skulle jag käka "mellis" men dt blev ngt annat :P




Min mellis XD



Ikväll händer inget speciellt, ska väl plugga till biologi provet som är imorrn -.-
och se på Desperate Housewives såklart!   
För er som inte har sätt det så går dt klockan 21.00, tisdagar på kanal 5 :)

Gtg, puzz ♥
 


Kommentarer
Postat av: stannow♥

ME LIIIIKE!!<3333

2009-11-25 @ 18:38:44
Postat av: Malleballe <33

Ååh!!! Den där glassen e såå jävla god :p fast ni har ätit upp alla våra paket ;) <33333333333333333

2009-11-26 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0