Kvällsplugg...

Tjaa!

Nu är jag hemma, sitter här framför datan och käkar midda, nån random laxsoppa as gott! :)

Idag efter skolan har jag varit hemma hos Julia med Theo, Julia hjälpte mig att fixa min blogg lite som ni kanske har lagt märke till. Jag har skaffat en Ipod med mina absoluta favorit låtar på, det kmr mera nya o coola grejer snart, men efter som jag är ny här i "bloggvärlden" så håller jag på att lära mig och dt går framåt! :) 

Ikväll ska jag plugga biologi, om massa svampar o skit,  fast vi har prov på onsdag och då vill man ju ha bra resultat! ;)
Men nu måste jag dra, vi hörs senare!

Höjsvöjs! <3


Kommentarer
Postat av: slick*Arn*<33

Hahha pluggpluggpluggpluggplugg <333loveya<333

2009-11-23 @ 22:03:07
URL: http://jmaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0