Helgen! (ledsen för den dåliga uppdateringen)

Hejsan!
Jag är jätte ledsen för den dåliga uppdateringen! :O
Jag skrev sist i torsdags tror jag satt dt var ett tag sen :P

Men nu ska jag berätta vad som har hänt dom här närmaste dagarna ;)

Fredag:
Aa det var skola som vanligt, gjorde inget speciellt vad jag minns :P
efter skolan åkte jag och johanna hem till henne, vi satt i hennes kök och snackade och glömde helt bort att teatern börjar, vi kom 30 min sent. tss ^^
sen på kvällen var jag hemma hos erik med theo, viktor, freddie, jojo, julia, pål, anna och erik förstårs ;) det var kul! :) erik försökte lära mig lite gitar, inte så lätt för någon av oss tror jah :P
sen så sov jag hos freddie, med julia, freddie, jojo o anna :)

Lördag:
Jag vaknade hos freddie, vid halv nio av att anna sa att hon inte fick plats i sängen, hahah :P
vi gick upp alla förutom julia som vi inte kunde få upp ur sängen hon sov som en gris! (som jag ioch för sig kan förstå klockan var ju inte så mkt)
vi andra som va vakna hade lite tråkigt, så vi hämtade en röd touch penna och rita i hennes ansikte ^^ hihi
aa typ 10min efter dt Då vaknade hon äntligen!
när alla äntligen var vakna så gick vi till affären för vi skulle köpa saffran, vi hade planerat en bakdag med lussebullar och pepperkakor idag, och vi hade ingen saffran.
vi fick sjuts av freddies pappa ner till affären :)
sen när vi var hemma vare bara att sätta igång att baka! Vi gjorde as många goda och snygga pepparkakor ;) och massa lussebullar, undrer tiden vi baka kom julia S och matilda oxå :) när vi var klara så satte vi oss framför TV och skulle se en film, dt blev the shining! :D första gången jag såg den, och dt var fan den bästa skräckfilmen jag sätt, vi blev as rädda fast dt var ljus ute ^^
när filmen var slut så gick alla hem till sig och käka midda och jag åkte och köpte mina uggs (bilder kmr), sen på kvällen vid 8  träffades alla förutom jojo o julia, igen. Vi var ett ganska stort gäng med blandade männskor och olika personligheter...
efter ett tag så stack nåra och gjorde ngt som jag inte har någon aning om?
aja vi andra gick på nästa buss och åkte till slutstationen och hade lite "disco" längsbak i bussen! hihi :D men då hade erik o freddie stuckigt redan :(   *snyft*
sen gick vi av på samma ställe som vi hade gått på på, och tog en annan buss och åkte till sista stationen längs ut på ön :P 
hahah det kanske inte låter så kul, men dt vare as kul! och framför allt varmt, mkt varmare än ute i regnet! :P
sen vid 12 kom jag hem till anna me gustaf vi sov hos henne igen! :)  

aa dt va typ lördagen :P

Söndag (idag):
Jag vaknade hos anna, med gutti. och som vanligt när man sover med anna blir man väckt tidigt, enligt mig och sen enligt henne,  hahah anna du e så roligt du! ;) <3
det va mysigt! :)♥
sen käka vi frulle och vid 11.45 gick vi ifrån anna, jag skulle träffa mamma, och anna o gutti hade annat att göra oxå. 
Satt idag har jag inte gjort så mkt, hjälp mamma med julbelysningen typ :P
men för typ 30min sen så åkte jag och köpe nya jeans me mamma, dt var ett måste. jag köpte ett par jeans leggings och ett par valiga jeans. Tack mamma! :)<3
och aa nu sitter jag här framför datan och har ont i fingrarna för jag skrivit så mkt! ;) tss

aja måste dra, nu fick ni veta vad jag gjort denna Kort varande helg :O
 
pusspuss :) ♥
 



Kommentarer
Postat av: slick*Arn*<33

vilka va me i lördags ?? :)<333 Loveya<3

2009-11-29 @ 23:11:44
URL: http://jmaalm.blogg.se/
Postat av: jag :P

typ olika som kom o gick... :P<3 love yaa

2009-12-01 @ 20:38:20
URL: http://linduwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0