Ingen...

Jag kan inte tro mig själv när jag säger det här men, jag har betsämt mig för att börja blogga igen..! Helt sjukt va? Att man kan ha sånna här "blogg perioder"...  Jag har startat säkert 5st nya bloggar för att jag var så sugen på att börja igen, men när jag väl satt där och skrev ett inlägg så tappade jag suget igen. Men sen när jag loggade in på den här, min aldra första blogg så ville jag på en gång börja blogga igen. Läste igenom alla mina gamla inlägg och shit vilken nostalgi, jag blev nästan lite tårögd. Alla minnen som kom tillbaka, åh vad jag saknar vissa tider ur mitt liv! Minnen de :)
Men hur som helst så har jag iallafall bestämt mig för att börja blogga igen!
och en sak som ni kommer märka nu när ni läser min blogg, är att jag förändrats så sjukt mycket som person på bara ett halv år om ni kollar mina senaste inlägg på den här bloggen!
Jag nu för tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0