Jag lever!

Meen åh ni fattar inte hur mycket jag saknar bloggandet, det har varit så segt me bloggen nu ända sen min dator kraschat. Fattar ni att jag blir gansk lack på min pappa, efter som att han lovat så länge nu att han ska fixat den. Menmen jag får väl fortsätta att tjata på honom... Snart ska jag oxå fixa ny design till er, har inte börjat på den ännu men på fredag förhoppningsvis så ska jag börja igen. Jag vet att ni saknar mig, men ta det lungt jag är snart tillbaka ;) hoppas min data är fixad innan jag sk till USA... Eller hoppas den är lagad till efter Green day konsterten men de kommer den nog inte att vara tyvärr :( Vi hörs! Ha det bra alla sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0