Inte bra, inte bra alls...

Tjena!
Har nu varit vaken ett tag, eller sen fyra snarare...inte bra. Somnade väl runt halv 2-2 och sen vaknade jag ingen klockan 4 och har varit vaken sedan dess. Smsade med Julia som oxå varit vaken hela natten typ, så nått hade jag å göra! Jag har haft sånna här sömn problem förut, har tillexempel i förra veckan så sov jag bara en timma en natt. Men de var inte så konstigt.
Min buss till skolan går iaf 08.35 så de e väl om typ 20min så jag hinner blogga lite iaf. Idag efter skolan så ska jag vara med Amalie, vi får hitta på ngt kul! :) Men min röst är ju paj så jag kommer inte kunna prata så jävla mycke menmen.
Nu måste jag dra och burshta tänderna!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: aj då, hoppas du får tillbaka rösten snart då! Men då får du ju en anledning till att inte prata hög inför klassen ;) haha skulle vara en fördel för mig som inte är så förtjust i det .. haha :P

Jo med mig är det bara bra :9

2010-05-03 @ 11:53:52
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0