Grönan!

Jaa idag vare bara att gå upp ur sängen tidigt som fan för att jag och Julia skulle hinna till grönan. Men fan, vi vakna av oss själva typ halv nio (?) Var så jävla taggade! Och shit va kul det var! Julia och jag har båda nu guldkort (dvs att man får gå in hur många och hur mycket man vill hela tiden för bara 1299:- ) Så de e najs!
De gick as snabbt i kön oxå, fast vi fick stå och vänta inne på grönan tills "dom öppna" helt, men de var inte så farligt. Julia och jag kubba som an till insane först såklart! Vi kom näst först i kön, coolt va? ;) HAHA. Vi åkte den ty 3ggr så himmla najs, sen åkte vi ju typ allt annat oxå förutom popexpressen *usch* hatar den... Eller jag hatar allt som snurrar runt :P Men nog snackat om mig. Vad har ni gjort idag?


Mitt&Julias guldkort! ;)


Du behöver inget mer socker, du är så söt ändå!

Kommentarer
Postat av: MAALMEN :D<333

Här är man ju bara liiiiite drogad :)<33

2010-05-02 @ 01:29:50
URL: http://jmaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0