Nästa:

Tjatja bloggen!
Sitter här hemma nu ensam, har precis käkat as gott! :D
hihi kanske va för jag lagade sjäv ;) :D
Nu snart ska jag till Johanna, sen efter de så kommer typ nåra till oxå men de är inte förns typ 8, men det sak bli skojj :)


Imorse vaknade jag hos Vendela :) hade as mysig kväll hos henne me massa andra oxå, vi hyrde en film
"dark water" jag såg inte så mycket av filmen för jag snackade så mycket som alla andra oxå gjorde ;)
men jag vill se den igen eftersom jag inte såg något, fattade ju inget :P men alla säger att den e jätte bra så den vill jag se igen! ;)

Vad ska ni göra ikv?

men nu måste jag dra upp till Jojsen!
Och som ni vet, jag finns på mobilen! ;)
PUSSS:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0