Annorlunda inlägg?

Senaste person som
Sov i din säng: Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Det minns jag inte.
Du gick på bio med: Destiny och Julia tror jag.
Du gick på stan med: Mamma.
Skällde på dig: Pappa, för att jag gick i sommar skor när det är vinter.

Senaste
Låt du hörde:
Bränner - Marskinen
Film du såg: Madagaskar för fan! :D
Mat du åt: Äter på ett äpple just nu men det var väl mackor.
Kram: Julia.
Känslan: Funderande.
Ilska: Ilskaa, mer besvikelse kanske.
Glädje: Alla skratt i skolan.
Dröm: Jag vet inte, kommer fan inte ihåg.
Boken du läste: Hatar att läsa, men det var väl marilyn manson, den långa vägen ut ur helvetet.
Personen du träffade: Johanna, Aspe och Julia.
Personen du pratade i telefon med: Danne.
Personen du fick sms av: Danne.
Gången du åt en 7-eleven korv: Brukar inte äta korv på 7-eleven.
Gången du var utomhus: Nån timmar sen typ.
Gången du sov: Inatt.
Saken du köpte:
X-ray


Om dig

Namn: Linda
Syskon: Älskade lillebror
Sysselsättning: Hmn..?
Bra egenskaper: Halvgalen. Snäll. Öppen.
Dåliga egenskaper: Massor.
Linje/klass:. Grundskolan.
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 38-39 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0