Hello bitches!

Sorry för dålig uppdate i helgen! Har inte haft tid, som jag inte brukar ha på helgerna, har massa annant att göra. Som tillexempel hade jag, johanna, freddie, amalie, anna o julia S, fixat en överraskningsfest för Julia (http://jmaalm.blogg.se/) Det var as kul, för vi hade såhär fixat i bara 3 dagar!? :O men vi han med allt och det blev as skojj!
Vi började med att vi va nåra stycket som va hemma hos freddie (där festen skulle va) Julia trodde att vi bara skulle ha tjej kväll hemma hos freddie, så vi (jag, amalie, freddie o johanna) sa hej till henne och vi hade mjukisbyxor o sånna mys kläder så att hon inte skulle fatta ngt, och sen när vi sagt hej o så, så sägr Johanna ganska allvarligt "Julia, vi har något att berätta för dej"
Julia bah, "Jaha... vadå?"
Alla vi drar ner våra byxor (vi har leggings o så under) och skriker :
"VI SKA HA FEST FÖR DEJ JULIA!!!"
och sen kommer typ 7 stycken som redan var där lite tidigare, och kommer ut hoppandes in o hallen där vi står och så sätter vi på värsta dunk låten! (kommer inte ihåg vilken)
Så skojj!
Sen kom resten av allt folk.
Hoppas du hade en kul kväll Julia! :) ♥

Idag har jag varit i skolan, men inte alls länge sååå jävla najs! Vi börja 09.15 (typ) och sluta 12.00!!
Asså 2 lektioner , As najs säger jag bara! :D
Fast dt va 2 as tråkiga lektioner :((
Men aja ;)
Efter skolan åkte jag Amalie Julia S o anna hem till Amalie, chilla, kolla på "dansfilmer" typ, jag blev så jävla taggad på att dansa! Så jag ska börja troligen igen på det, har inte okat ännu men jag ska det, har dansat sen 3an typ, men jag slutade till den här terminen men jag vill fan börja igen, det är så kul! Ska ringa Anna o Julia S ikväll och bestämma, för det är typ dom jag isåfall jag ska gå med :)

Tyvärr har jag inga bilder från Julias fest, hade HELT andra grejer att göra, så jag glömde faktiskt bort! ^^

Aja nu ska jag dra,
byebye snöggisar! ♥



Kommentarer
Postat av: julia<3

det var så jäävla kuuul! Jag älskar er taaaack älslingar! :D<3333

2010-02-22 @ 19:42:13
URL: http://jmaalm.blogg.se/
Postat av: Linduwz<3

Va bra! <33 vi älskar dej me julia! <33 :)

2010-02-22 @ 20:43:35
URL: http://linduwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0