Saknar...

sommaren.
Vill ha sommar nu, vill inte gå runt och frysa röven av mig varje dag. Vill kunna gå utan vantar, mössa, halsduk feta jackor utan att frysa...
Sommaren 2010 har varit väldigt speciell. Satt för några dagar sen vid lunchen me mina kompisar, vi satt och snackade igenom sommaren minnen och sånt. När dom sätt där och pratade om saker jag inte viste om börjar jag tänka...vafan gjorde jag när dom va ute? De är iförsej inte första gången jag tänkte på de, har tänk på de innan. Men jaaa, de e konstigt. Vet att jag spenderade mkt tid med mitt ex, men inte varje kväll va? Hm jaa konstigt dedär. Jag sa också när vi sätt där vid maten att denhär sommaren vart okej. Men tycker fan inte de stämmer, sommaren har varit mer än okeej men inte super och absolut inte dålig! Hmm ja hörrni nu känns de som jag bara skriver och skriver massa skit eller...?
Aja.
Bild på mej från i sommras. Bara jag som stör mej otroligt mkt på mitt hår som lagt sig frami ansikter..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite, men ändå verkar va en rätt grym fotograf!

2010-12-15 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0